Vi såg månen genom rutan och jag var lika tom och full precis som du


Hejhej. Det blev ingen bloggning igår för att jag spelade fotboll och var med Philip, det är oftast de två sakerna som håller mig från borta från datan. Men i alla fall, idag så är det ett halvår sen vi bestämde oss för att det skulle vara vi så det har vi "'firat" med att äta kinabuffé. Nu är vi hemma hos mig och imorgon är vi lediga så då får jag äntligen sömn. Går runt och är så trött hela tiden så det ska bli superskönt!
Fick med mig ett par fotbollsskor och en sporttopp hem från stan idag och så fick jag en liten present av min pojke som var tre par trosor som jag velat ha länge. Kan visa sakerna senare! Ha en bra långhelg people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0