Ingen vet ifall det verkligen hänt

Nu blev det så att vi har ändringar i schemat. Vad ska komma härnäst efter all dåliga koll och dåliga planering? Så det blev ingen lektion idag, så jag har varit hemma sen elva. Skönt men ändå drygt när man varit inställd på att åka tillbaka, annars skulle jag kunna sovit.. Aja! Har då inte gjort mycket idag, lite plugg har jag hunnit med faktiskt! Ikväll börjar lite nya program så ska väl spana in dom. Imorgon blir det ingen sovmorgon eftersom det har ändrats så jag börjar halv nio och slutar tjugo i tre!

Som ni kanske har märkt så har jag gjort en ny header, hoppas den duger!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Superduperjättefin! Precis som du <3

2011-08-23 @ 20:24:33
Postat av: julia

I LÖÖÖV YAAAAAH

2011-08-23 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0