Like the way it burn

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Lämnade Simpo i mitt mörka mysiga rum och startade min lång dag med en cykeltur till skolan.. Från halv nio till fem, men det gick ändå rätt snabbt. Kollade på nån släktforskningsfilm så att jag hann slumra till en tag, som tur märktes det inte men det kan gå illa, inget hett tips där, men när ögonlocken känns som bly finns det bara inget annat alternativ! Juste, fick höra resultat från våran mattediagnos. Min gulliga lärare sa att jag hade en bra grund och att flera hade fått mindre poäng, vet inte vad jag tror om det men jag antar att det är sant och att jag underskattar mig själv där! Imorgon blir det en skön dag med idrott och sen första italienska lektionen och slutar dagen 11.15, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0