When you're young

Idag har det varit lite mer fart på mig faktiskt, surprise! Efter en välbehövlig dusch kom farmor och farfar över en stund med lite fika, bussigt! Efter det tog jag bussen till stan för att träffa Susanna, gick runt och kikade lite på kläder och stannade på waynes för gottigheter, mysigt som satan i gatan! Alltid lika skönt att få umgås och prata ut med min bästa.
Nu känner jag i hela kroppen att det blev för mycket för mig idag, huvudet och halsen kommer sprängas inom en snarast framtid, åhå. Jag ska inte sitta och klaga på något jag gjort för att bli bättre men nu gör jag det och jag känner att jag verkligen inte klarar av mer smärta. När man helst vill skrika så finns det inte ens på kartan, gråta ingår i det också, allt blir bara värre, tro mig det har jag försökt med. Allt för stunden, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0