High on life

Igår vid tio, halv elva kom Philip till mig. Vaknade upp bredvid gossen som fortsatte att sova medan jag gick ner till mamma och kollade på julkalendern, haha sant. Vi missade bussen men fick mysa framför den rosa himlen, så himla (haha) fin, hoppas någon såg och fick uppleva den stunden! Dagen var lång men garvade mer än någonsin med mina töser så jag har varit hyper hela dagen jag! Mötte sötnöten Emily på stan och kollade runt lite, blev dessutom en ceasarsallad på panini, yumyum. Vi åkte hem till henne och gick sen till träningen. Är nu hemma och är egentligen helt slut och borde inte någonting annat än att sova. Men jag kände mig skyldig att göra ett inlägg idag!
Imorgon är det samling i fyrishov 8.30, slutar efter lite simning då det blir stan igen. Mot kvällen kommer min prins hit. Nu är jag high on life, jag mår verkligen bra!

Vill du lukta på min fot?
Aa bara om du luktar på min!

Haha orkar inte med oss, pussssssssssssssssssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0