Driving one of your cars

Hej! Dagen började olyckligt. Gick ner till soffan och la mig runt nio och somnade om, inte på något vanligt sätt tydligen så när jag vaknade kände jag att det inte allt stod rätt till. Skulle ta på mig lite zon och tröck lite knas där på så att jag inte kunde vrida mig åt något håll. Åkte direkt till en trevlig kiropraktor som knäckte tre gånger, skönt men obehagligt! Fortfarande helt stelt och gör hur ont som helst men det blir bättre inom några dagar med tre alvedon om dagen. Hade också då redan planerat att träffa Claudia och Micaela så det gav jag inte upp. Blev hämtad hemma och åkte till Mickis där det blev glass och jordgubbar. Runt fem stack Clabbis då vi fick en idé om att åka till lyssnarängen. Det gjorde vi och det var hur mysigt som helst! Äntligen fick jag åka till en strand med någon vän, som jag velat det länge nu så det var bra. Mamma hämtade mig och har ätit och kollar just nu på postkodskampen, Amos världens bästa busschaffis är med, heja hejaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0