Jag kan inte skilja på

Kan börja med och säga att ni inte ska tro att jag är seriös på min bild så har vi det avklarat!
Kom hem för en stund sedan efter att gjort matte nationella muntligt och har även gjort spanska muntligt idag. Nu är det bara spanska uppsatsen kvar som ska göras imorgon. Känner att jag inte orkar lägga ner tråkig och stressande energi på det eftersom jag inte kommer att ha spanska i framtiden och kommer få ett godkänt i alla fall. Har ändå svenska, fysik och biologi kvar att tänka på så det är körigt i alla fall kan man säga.. Ska nu lätt börja med att göra min uppgift som ska handla om kloning, ska bli spännande hur det slutar faktiskt. Nej det var det för stunden, bara massa ointressanta meningar fick ni där. Men en vettig kan ni få: Börjar halv tolv imorgon och har uppsats sen slutar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0