Together we cry

Kan börja med att säga att jag har hittat en underbar kompis som jag umgåtts med några gånger med på sista tiden. I fredags så sov hon över hos mig efter att ha kollat på titanic en timme, första gången för oss båda faktiskt.. Men den måste ses klart när vi orkar hålla ögonen öppna. Sen på lördagen gick vi upp i hyffsad tid för att ta tåget till huvudstaden för lite shopping. Vi fick med en varsin avslutningsklänning hem som då var det självaste uppdraget. En härlig dag var det! Och inte gick jorden under heller. Kom hem runt sju och åkte vidare till lövstalöt senare på kvällen.
Idag har jag bara hållt på med min nya data som pappa kirrade hem åt mig i fredags, bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0