Don't go breaking my heart

Känner att jag bara gör tråkiga och ointressanta inlägg nu på slutet. Men det är annat jag prioriterar före datan, främst att sova. Att träna och spela match gör jag också, tyyyyp hela tiden! Slutade ett idag efter två lektioner och ett fotbollspass. As kul att spela fotboll faktiskt. Har ju inte tränat med laget sen gothia eftersom jag hoppa denna säsong så det är kul att spela i alla fall två gånger i skolan. Gick lite vilt till så har en vadkaka och har svårt att gå, det gör förbaskat förbannat ont men det är inte något farligt så det är ju alltid nåt positivt.
Fotot togs för cirkus tio minuter sedan och är fortfarande i samma position. Orkar knappt röra mig ur fläcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0