Can't let go

Hej mina kära. Igår på dagen var jag och firade min gammelmorfar som fyllde 97 år, galet och helt fantastiskt! Klockan fyra var det tacobuffé i fyrishov med laget, sen efter det var det bowling i två timmar. Skit kul, det gick dessutom så bra att jag kom på tredje plats av alla tjugotvå stycken. Efter det blev jag skjutsad till bälinge. Jag, Viccan, Pillan och Ellen åkte till en håla i björklinge då jag och Ellen vantrivdes och åkte till ett annat ställe där det inte var så mycket bättre. Så jag och min vän tog första bussen till stan för att träffa Becky där vi fick stanna. Bra rekord att hamna på tre ställen på en kväll! Sov som en prinsessa och vaknade vid halv tolv. Nu har det städats och donats här hemma för bara om ett litet tag kommer släkten över på fika, det vankas party för mig!




Liten blandning på bilderna där men det får gå.

Kommentarer
Postat av: LIIIISAAA

JAaa julia, riktiga modelbilder det här! :D hahaha

2011-09-20 @ 09:15:31
URL: http://lisaraskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0