Plus & minus lista

 
Dunka musik i bilen.
Att koppla in telefonen i bilen och lyssna på spotify på högsta volym och sjunga med utan att det hörs. Skönt att skrika ut. Det är ett stort plus!

Handsprit.
Låter då väldigt töntigt att jag tar in det på listan. Men jag personligen tycker det är så härligt att känna att alla bakterier försvinner. Är absolut inget freak som tänker på sånt hela tiden, inte alls. Jag gillar bara känslan när man tagit det och det torkar liksom in, haha!

Wordfeud.
För de som inte vet vad det är så är det en alfapet app på mobilen där man kan möta folk man känner och Agda 69 i skåne som man inte har någon alls aning om vem det är. Inom en framtid så tror jag att det kommer dö ut och att jag/alla inte kommer tycka att det kommer vara lika roligt men just nu är det faktiskt väldigt beroendekallande och roligt spel!

Iskall mjölkchoklad.
Försöker ni smöra eller impa på mig så ge mig choklad som varit inne i kylskåpet så att det knappt går att bita sönder den. Kan vara det godaste som finns!

Spontana sms.
Någon som gör mig fruktansvärt glad är när någon oväntad person bara skriver ett 'hej!' på sms. Eller när någon bara undrar hur man mår eller skriver något snällt till en. Det uppskattas upp till tusen!


Disktrasor.
Vad mer behöver jag egentligen säga? Den enda gången jag tycker det är okej att hålla i en disktrasa är när den är helt ny. Annars så är det vidrigare än vidrigast. Fatta mycket skit det sitter fast där, och ibland luktar den skunk!

Hårdrock.
Blääää! Vem som helst kan skrika det högt och fult och spela in det också. Det är något som kan få mig sjukt irriterad, brr får rysningar av att tänka på det för tusan. Det räcker där!

Blogg utan bilder.
Det kanske ni märkt på min blogg att jag inte först och främst lägger ut ett inlägg med bara text. Det kommer nog hända och det är klart det kan bli så. Men att kolla på en blogg med bara svart på vitt är inte alls kul. Faktiskt så brukar jag oftast bara kolla på bilder och inte läsa texter på andras bloggar. Kan tänka mig att ni inte direkt är 110% intresserade av vad jag gör varje dag men då kan en bild rädda upp!

Rix fm.
Brukar inte lyssna på radio så ofta. Men när det väl händer så kör dom samma låt kanske två gånger på en halvtimme? Det är så drygt, dessutom när de säger ny och fräsch musik och dom spelar typ born this way och popular. Minus minus minus för det!

Slask.
Åå längtar INTE tills när det kommit snö och när det blir blött på marken. Det kanske känns långt fram när man tittar ut och det ser ut typ ut som en sommardag, men snart så är vi där, vare sig vi vill eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0