Det hörs ett namn över vitklädda landskap, det hörs en röst som är saknad


Denna dag: OH HAPPY DAY!
Började klockan halv nio och hade nationella läsförståelse i svenska till klockan tio då jag var klar. Dealade till mig lunch med bästa pappa som hämtade mig sen åkte hem och åt. Gick ut i solen och satt och myste med mina söta katter omkring mig. Läste även klart min engelskabok som jag har kämpat med som ska vara klar imorgon.
Somnade en timme där ute och gick in för att sova lite till, det kände jag att min kropp behövde. Två och en halv timmes sömn och så var man på banan igen. Ikväll ska jag träna fotboll, innan träningen kanske jag hinner heja på Philip som kommer hit. Längtar hem redan nu för att få umgås med karln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0