Försöker vara lugn och fin, bland alla dessa blommor och surrande bin


HEJ HOPP! Varför är det ingen som kommenterar? Åh det är så fruktansvärt tråkigt och får ingen lust att blogga när det är ingen som bryr sig............. Skoja, nej men det är faktiskt tråkigt.
Underbar helg har det varit. Jag och min kära hade en liten rundtur genom östervåla när vi cyklade för att handla lite mat igår. Det blev korv och pommes, jag stod för grillningen, ni kan kalla mig mästerkocken annars. Vi kollade på någon kärleksfilm som gick på fyran igår och somnade i ett tomt hus. Vaknade vid halv tio - tio och gick upp på en gång, har aldrig hänt att vi gått upp så tidigt när vi inte har varit tvungna till det. Hängde ute i solen och bara hade det bra. Jag åkte hem så jag var hemma vid tre och lite senare åkte jag och mamsen till gränby centrum, fick med mig det som är på bilden ovan. Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0