Jag glömmer att vi glömt allt om varann, alla har vi fastnat hos nån någonstans


Igår vaknade jag upp bredvid fina killen och åkte sen till stan för att träffa moster min. Vi gick och tog oss en varsin smoothie på moe joe's och knalla sen in mot staden. Spontant fick jag med mig en kofta och en blus eller tröja eller vad man ska kalla den. Gick hem till Susanna och åt lunch och myste framför tven och gick sen för att köpa lite godis till bion. Vi såg titanic, första gången för mig och den var hur bra som helst!
Vaknade runt elva och har kollat på big brother avsnittet jag missade igår och ska ta mig något att äta och sen göra mig i ordning för att åka till Philip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0