+ + + +

Ja vad säger man.. Hej kanske?
Hejhej. Är inte riktigt säker på hur jag ska göra med den här hemsidan längre. Skriver väl kanske nån gång då jag känner för det, för jag har varken tid eller ork att fota och skriva varje dag men ska väl försöka lite här!
Kan väl skriva då hur min helg är! Igår efter skolan så åkte jag hem till mitt hus där det redan befann sig en kille aka Philip. Efter ett tag kom mamma och pappa hem då åt vi sushi och pizza till middag. Efter det så hoppade vi på bussen till stan för att kika på bio. Men först blev det lite godisshopping. Vi såg snabba cash två, tyckte faktiskt inte att den var så bra men skulle vilja se den oavsett. Väl hemma tittade vi på iron man sen sussade vi.
Idag har jag varit iväg till studenternas med mamma och pappa, vi spelade minigolf och åt glass. (Jag vann förstås) Hur mysigt som helst var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0