When you are happy

Hej alla glada och resten! Jag sitter nyduschad och myser i mina mjukiskläder.
Till min gårdag: Började med skridskor på studan, det gick faktiskt bra! Satt inte på rumpan en enda gång wey wey. Fortsatte vidare till skolan för att ha en lektion som blev kort pga brist på salar. Så snäll som jag är väntade jag på Philip i en timme och sen fortsatte vi hem till mig. Mot kvällen åkte vi ner på stan för att kika bio, vi såg En gång i Phuket, riktig min humor så jag tyckte den var as bra! Vi somnade efter att ha kollat på ett avsnitt av mästerkocken och vaknade imorse vid halv nio men gick upp vid tolv tiden efter lite mys med Bubbis och tv tittande.
Spelade dm match och torskade men men sånt é livet. Ska fortsätta gosa runt hemma denna lördagkväll. Känns inte "waste of time" att inte göra något eftersom det är en veckas lov sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0