2011/2012

Hej folket! Hoppas att ni levde genom sista dagen på 2011 precis som ni ville. Jag kan säga er att det gjorde jag.
Jag träffade Emily på stan och vi åt pizza på panini, tog till&med doggybag hem mohah. Efter det gjorde vi lite ärenden och sen hem till mig. Vi började kvällen med Mange bjuder, fortsatte kvällen med Mange bjuder och avslutade natten med Mange bjuder. Haha den absoluta nyårslåten för oss! Mot kvällen, vid halv tio tog vi bussen till östervåla där Philip mötte oss. Vi gick vidare till en villa smockad med människor. Till tolvslaget hade vi förflyttat oss ut till ett ställe där det även var smockat med nya människor. Kvällen/natten fortsatte hemma hos boxer Robert med ännu mer folk. Jag och Emily styrde musik, det blev Mange bjuder (såklart) men även lite Linda Bengtzing med jag ljuger så bra. Fyfan vad kul vi hade.. Somnade sen hos Philip och tog bussen klockan fem och har ätit god mat.
Skulle kunna betala dyrt för att uppleva gårdagen en gång till, glada och trevliga människor, drömprinsen och en fantastisk vän.



Orkar inte ladda upp flera bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0