Jag är arbetslös och meningslös, men jag lever glad ändå för jag har valt att för en tid få leva så

Imorse så satt jag, Daniel och Philip nere i soffan med datorerna redo klockan nio för att beställa biljetter till swedish house mafias sista uppträdande tillsammans i Sverige och det fick vi allt tag på!
Lite myspys med min kära och sen cyklade jag till ica i regn och rusk. Stod ute i cirka två timmar tills jag fick gå in och plocka upp varor istället, det var otroligt skönt. Tiden flög förbi och väl hemma har jag ätit middag och kikat runt på lite kläder och saker på internet.
Imorgon är det min sista jobbdag, sen så kan det fina vädret komma!

Kommentarer
Postat av: sarabirnbaum

Hur mycket får du i lön? :)

kram!

2012-06-25 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0