Jag är vilsen och skraj och kommer in på nåt partaj, lika mysigt som ett obemannat dårhus


Hallå i stugan! Idag är humöret på topp. Började min dag med ett fotbollspass, det sista i ettan. Det var faktiskt roligt, trots att det inte var så många där, jag och Elin var de enda jäntorna där, starkt av oss! Fortsatte dagen med en lektion där vi kollade på film, tråkigt nog en jag redan har sett. Tittade på engelskaredovisningar och sen håltimme. Sarah, Frida och jag gick till Willys. Bruttorna bjussa på glass så det blev en bra timme. Avslutade dagen med flera redovisningar, helt klart en skön skoldag.
Jag och Philip följde med mamsen för att fixa inför stundenten imorgon hemma hos mormor och morfar där vi ska hålla till. Blåste ballonger, tvätta stolar och så. För tillfället gör vi inte mer än att kolla på tv och bara ha det bra. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0