Vi sätter oss ned, utan ett ord. Som så många gånger förr du beställer ett glas vin och jag en kopp te

Orkar knappt skriva här under lovet känner jag, orkar inte bry mig om att läsarna trappas ner heller. Aja, ställer väl upp lite för er som håller kvar.
I onsdags så hade mina päron bröllopsdag så familjen var ute och åt kinabuffé, myspys. Efter det tog jag bussen till Pille och där stannade jag tills idag. Gårdagen bjussade på fint väder så vi tog en promenad, spelade kubb och fikade med hans farmor.
Tog bussen halv tolv från honom och kom hem till mitt hus vid ett efter att ha missat tvåan med knappt fem sekunder. Aja bra gick det i alla fall! Cyklade till ica vid två för att byta av Daniel och fick träffa en saknad Shatil där. Jobbade sen i fyra timmar med ett väldans drag så tiden den gick fort!
Papsen och jag har just ätit donken mat och ska väl äta lite gubbisar sen med, varken mamma eller Daniel är hemma ikväll nämligen. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0