Och dom små, små orden är svåra ord, och dom hårda orden är enkla ord



Jag har haft en mycket bra torsdag, lång dag fast rolig!
Började dagen med att några grabbar ur klassen visade upp en en kort film om matlagning som de hade filmat, roliga varelser det där. Jag och Sarah hade även redovisning med en lärare som publik, och hur bra gick inte det?! Fick betyg A på själva redovisningen så sen fick jag värk i käkarna efter mitt feta leende.

Philip väntade på mig i skolan så vi åkte till stan och fixade lite busskort och sen rullade vi hem till mig. Har ätit och så har vi hunnit sovit, jag sov dock lite längre än honom medan han glutta fotboll på tv. Skönt!
Just nu så ser det ut som bilden här över, riktig myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0