Jag ger er alla dom sagor jag har för jag vet att jag ändå aldrig kommer tillbaks


Det blev ingen bloggning under helgen men den har varit fullsmockad av godheter!
I fredags drog jag tillsammans med ligan till huvudstaden, ligan innehöll mig förstås, Fia, Hannah, Emilia, Sofia, Rasmus och Philip. När vi kom fram så hade jag och pojkarna inte ätit så vi gick till en restaurang och åt pizza. Efter det tog vi tunnelbanan till globen och stod och köa i flera timmar, väl inne så stod vi i kö igen till garderoben. Men vi hann bra tills då Avicii stod på scenen. Det var en grym kväll! Kom hem utmattad och somnade med Philip vid min sida.


Till lördagen så startade jag med att spela match mot saga och vi vann med 6-0, det var jäkligt bra eftersom att det var en väldigt viktig match! Snabbt som attan begav jag och mamma oss till östervåla för att jag skulle åkte till gävle med Philips familj och inte skulle hinna med att åka buss. I gävle var det brynäs som vi skulle kolla på, tråkigt nog så förlorade dom men det var kul ändå! På vägen hem stannade vi för att äta pizza, igen hehe.


Och till sist till söndagen då. Vaknade i våla med Pill och gjorde våran lediga till något mycket mysigt! Vi gick först ut i solen för lite fika tills han tog med mig ut i skogen. Haha konstigt det verkade men i alla fall, vi gick lite och satt på stenar, haha vad tönting det låter.. Kom in efter en timme då jag fick hjälp utav snillet med matte som jag är jättedålig på så det är skönt att ha en egen hjälplärare till det. Vi tog bussen klockan åtta hem till mig, kollade på big brother och somnade gott efter en händelserik helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0