Det bor en clown i mina skratt, och en fakir i varje natt


Mina fina på en och samma bild.
Känns verkligen på tiden att få komma hem och slappna av utan att veta att man ska iväg på träning. Ligger därför nu i min säng som en strandad säl efter att jag just ätit en god middag bestående av oxfilé och klyftpotatis.
Har hunnit med att träffa Philip en sväng idag också, efter skolan åkte jag intill stan och mötte upp honom för att kolla på lite sommarkläder åt honom och efter lite köp åkte vi hem till mig och åt glass med maränger.
Min kväll ser inte roligare ut än som så att jag ska ta det lugn och njuta av att det är helg. Imorgon ska jag spela min första match med vaksala så det är väl redan dags nu att börja tagga, man måste ju ändå vara ute i god tid hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite hur du och philip blev tillsammans?:) så söta!

2012-05-13 @ 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0