Och säg gubbe, vad har du I påsen där, och varför har du så utslitna skor?


Min dag har varit bra. Den började med engelska nationella, det kändes okej så jag hoppas det är okej också! Kila ner på stan tillsammans med Sarah, Frida, Fia och Julia. Vi kikade runt lite och alla blev av med lite stålar. Jag fick med mig ett par kortbrallor och ett linne hem. Vi åt varsin cupidosallad och njöt av vår långa rast. Tillbaka till skolan för mer lektioner. Slutade klockan fyra och så tränade jag fotboll med vaksala klockan kvart i fem. Efter det så åkte jag hem till mormor och morfar för att äta och fika lite för att mormor fyller år idag. Min pojke kom hem till mig efter det och nu ska vi bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0