Frågor och svar

Hur träffades du och din pojkvän? Vad hände och hur och sånt?: Hmm.. Vi hade sett varandra i skolan först, sen är det oklart vem som började gilla den andras profilfoto på facebook och den diskussionen har vi lämnat haha. Sen den sextonde oktober skrev gossen till mig på facebook. Så gjorde vi det i någon dag tills det gick över till wordfeud och sen sms. Mindre än en vecka senare träffades vi och det klickade på dirren när vi var! Vi träffades veckan efter också och sen stack jag till Thailand. Det var lite jobbigt faktiskt men direkt när jag kom hem så det blev vi. Det tog en månad exakt efter att vi träffades första gången. Det kan inte kännas bättre än vad det gör nu, vi kan verkligen prata om allt och vi vet att vi kan lita på varandra.
Är galen i Pillis

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint! ni känns så olika men ändå passar ni så bra tillsammans! Men vilken sport håller han på med? :)

2011-12-07 @ 22:35:15
Postat av: julia

mjaa, olika och olika. vi är väldigt lika innerst inne men jag kanske är mer den "galna" av oss haha. men vi är lugna och trygga med oss själva om man säger så. svårt att förklara! men tack, kul att höra det :) han spelar hockey :)

2011-12-07 @ 23:22:03
URL: http://juliafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0