Min braiga julafton

Hej alla goa! Hoppas att ni alla har haft en bra julafton. Det har i alla fall jag haft!
Jag vaknade klockan nio igår och satte på julkalendern, myste genom det sista avsnittet i min varma och gosiga säng och gick sen upp och bytte om. Klänningen på! Sedan rullade familjen till farmor och farfar där kussarna befann sig. Åt lite mat och öppnade klappar. Vid tre ungefär åkte familjen vidare till mormor och morfar där Susanna och Stefan befann sig. Där spenderade vi resten av julafton med massa mat, julklappsutdelning i nästan fyra timmar och lite spelande. Vi spelade parlamentleken där man har en lapp med massa roliga frågor så fick man inte säga ja, nej eller tveka. Kul! Vi avslutade med att kolla på Johan Glans film, rolig gosse det där. Somnade sedan vid tre tillsammans med storebror Daniel och sen så kan man ändra från att säga moster och morbror för det känns snarare som att det är mina storasyskon som har flyttat hemifrån.
Vaknade imorse, åt frulle, kollade på Harry Potter, kollade på Ensam hemma och sen kom mamma och pappa över då alla åt lunch tillsammans. Men nu så är jag hemma och har städat, klämt på mina nya saker och ska strax ta en dusch. Väntar nämligen finbesök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0