Barfota fötter genom hela staden

Och till gårdagen blev det lite stadsrunda med lite shopping för mig, visar senare när jag har tid! Jag och Susanna mötte Ines och vi gick vidare till studenternas för minigolf. Jag vann kan jag tillägga på den då! En subwaymacka och en glass och sen vidare på träning. Efter träningen blev jag och Daniel skjutsade till Susanna och Gustav och vi kollade på Fockeeers. Somnade gott där och vaknade vid halv tolv och åt lite frukost. Tog bussen hem och ska cykla till ica om en kvart för att stå och sälja gubbs till klockan sex. Ikväll blir det bowling!




Chocken som kommer efter en hole in one!


Kommentarer
Postat av: Ines

jag är så jävla snygg!!!!!!!! eller?????

2011-06-18 @ 19:27:20
URL: http://ninano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0