I händelsernas centrum

Morsning korsning!
Vaknade först upp bredvid jordens finaste skapelse och åkte vidare till stan runt två för att träffa Emily. Drog faktiskt på med skinnjacka i det fina vårvädret och frös faktiskt inte ett dugg! Fick med mig en väska hem, hehe men det är en grej som jag verkligen behöver! Kan visa sen om ni skulle vilja det :)
Vi myste på wayne's och fick efter det tre stycken stalkers efter det. Tre grabbar som gick i våra fotsteg resten av dagen, haha cute. Det blev i alla en bra tag tillsammans med vännen min.
Började att träna fotboll och det gick bra först tills att jag skadade foten. Blev inte direkt förvånad eftersom jag alltid ska ha ont någonstans..



Heh söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0